Monday, July 25, 2011

HARI BARU BERMULA :D

isnin , 25july2011 , okay hari ni hari pertama aku menjejakkan kaki ke kelas kelas kuliah kuliah bengkel bengkel dan lab lab , haha , semua masih baru untuk aku , :D

jam0545 , damn aku silap set jam , awal aku terbangun hari ni , tapi , takpe lah , dapat siap awal , HAHA , saya bakal dekan sem ni , :DDD

jam0745 , menggelabah cari kelas , tu lah siapa suruh escape program tour de campus , kan dah mendapat , HAHA , akhirnya jumpa gak kelas aku , kelas pertama , dan buat julung kalinya . KELAS PERTAMA , kelas technical math 1 , alhamdullillah , taklimat pengenalan berjalan dengan lancar , lecturer pun okay , HAHA , TERBAIK .

jam1215 , KELAS KEDUA , kelas programing 1 by MR TAN , okay kelas ni terbaik jugak walaupun taklimat yang diberi telah menjejaskan corak pemikiran aku , haha , aku masih tak faham lagi , mungkin terlalu awal kot nak faham , harap harap aku akan berjaya untuk subjek ni , doakan aku erk kawan kawan :D

jam0300 , KELAS KETIGA , kelas pengajian islam , okay tunggu punya tunggu namun sedikit hampa lecturer022 tidak dapat hadir , mungkin beliau ade masalah sedikit kot , takpe , takde rezeki , tapi aku dah harap sangat nak tengok lecturer tu :D


*BALIK HOSTEL MEREHATKAN DIRI DAN TERUS BERUSAHA MEMAHAMI SUBJEK PROGRAMMING 1 , CHAIYOK CHAIYOK !!!


selesai sudah perjalanan hari isnin , jumpa pada entri seterusnya :D

No comments:

Post a Comment