Monday, July 25, 2011

Perjalanan hidup baru :)

assalamualaikum pembuka bicara , :)

first sekali , aku nak cakap dah lama gila aku tak update blog ni , dah macam bersawang dah , HAHA , * last sekali entry bulan mac kot tak silap aku  lama gila kan .....

okay , berbalik kepada tajuk entry kali ni , mula mula aku nak bagitau  kini perjalanan hidup aku dah masuk kepada fasa yang memerlukan tenaga dan jiwa yang lebih kental * haha , terover pulak :DD

ahad , 17julai2011 , aku menjejakkan kaki ke fasa baru dalam hidup aku , aku mendaftarkan diri di universIti kuala lumpur , British Malaysian Institute , :DD
Perasaan aku bercampur baur , " macamane la life aku lepas ni " , :)
haha , selesai semua urusan , aku mula menempuh minggu induksi yang penuh peristiwa suka duka gelak ketawa kadangkala hiba pun ada juga :D

HAHA , satu je aku nak cakap pasal induction week , TERBAIK , terima kasih faci , terima kasih kawan kawan , intake july2011 :) , korang dah berjaya menghidupkan minggu induksi , haha , korang terbaik !!

THNX FOR THE INDUCTION WEEK GUYS !!

No comments:

Post a Comment