Wednesday, July 27, 2011

selamat pagi , :D

selamat pagi , HAHA , mula mula aku nak gelak dulu sebab pagi ni kelas mula jam1015 , TERBAIK .


bangun subuh , lepak lepak ambik udara segar , tidur balik , then bangun balik , sekarang aku duduk depan laptop dan dah siap mandi , baru jam0845 , HAHA , semangat je . okay jap lagi kelas ELECTRONIC WORKSHOP PRACTICE , kerja yang MR AZLAN bagi pun dah siap malam tadi , ahh lega  :)

kelas KEDUA aku hari ni FOUNDATION ENGLISH jam 1215 , *habis kelas ELECTRONIC terus kelas ENGLISH , haha . TERBAIK !!

dan kelas aku yang terakhir hari ni jam0515 sehingga jam0710 , DAMN , macamane nak tengok bola malam ni !!! haha , aku rase macam nak koyak je tiket , pastu tengok kat kedai belakang  :)



*okay-lah , aku nak siapkan tutorial math yang diberi semalam , walaupun lecturer nak next week , sebagai seorang pelajar yang bakal mendapat pointer 4.0 sem ni , HAHA , VAVI POYOS kan aku , insyaallah , aku boleh dapat , guys , doakan aku berjaya erk  :)


sekian....

No comments:

Post a Comment