Saturday, July 30, 2011

selamat petang , :)

assalamualaikum , 3 hari dah tak berblog HAHAHA , lame kan ? aku dah mula busy sekarang , biasalah tu student baru , jiwa baru , semua baru la  :)
jumaat , sabtu , dan hari ni baru aku memang sempat nak menconteng blog ni :)

sabtu , bangun subuh , study fizik , then jalan jalan cuci mata kat times square bersama sama sahabat sahabat aku yang TERBAIK :)
*memang masuk air lah lepak ngan korang :)
hahaha ,aku balik bmi pukul berapa ntah , haha , study math then terus tidur , letih sangat kot :)





                                                                   *budak mengada ngada :)
                                                                       *semah
                                                                          *semah & kyn :)
                                                                       *semah
                                                                          *semah&nurul
*thnx guys , supe duper awesome saturday :D

AHAD , aku bangun terlewat sebab bilik aku takde sape jadi memang hanyut lah , then semah ajak g lunch kat kafe bawah sambil bergosip gosip , hahaha

*thnx iman sebab bagitau aku hal yang sebenar , kalau tak memang sampai mati pun aku kena tipu , :')

STUDY STUDY STUDY , sekian :)

2 comments: