Wednesday, November 16, 2011

Never be erased , never be replaced , till the end :)

Entah kenapa pagi ini jari jemari aku tergerak untuk menaip , ya , dah lama aku tak mencoret dalam blog ini .

Sedar tak sedar semester satu hampir melabuhkan tirainya . Banyak yang aku belajar kat sini. Kawan kawan , lecturer , makcik kafe , semuanya terlalu baru untuk aku . Sekarang aku berada dalam minggu peperiksaan , alhamdulillah , tinggal satu paper lagi .

 Bercakap tentang kawan kawan . Bukan mudah untuk ditafsir . Kawan makan kawan , kawan suka duka , kawan gelak ketawa , macam macam lagi aku pernah dengar . Tapi , aku tak menyesal kenal dengan semua kawan aku . Kawan yang baik akan sentiasa memberikan kegembiraan kepada kita , dan kawan yang kurang baik sentiasa memberikan pengalaman kepada kita untuk menghadapi segala situasi bersamanya. Orang kata pengalaman banyak mendewasakan kehidupan . Semenjak aku hidup kat sini , baru aku faham apa erti dewasa . Rasanya cukuplah untuk coretan pagi ini  . Thanx guys , thnx lecturer , for the knowledge , for the joy , for that precious moment , you guys had make this life more colourful :)

shidi
bob
cramp
pony
kiki
kyn
feyka
nurul
meor
ijad
azrie
akmal
wafie
meera
fathi & co
rock
dynie
faezah
apiz
yin
paan

#thanks guys. korang banyak tolong hidup aku , sayang korang sampai bila bila :)
#cause we are the youth .


2 comments: